niedziela, 30 czerwca 2013

Hej macie tutaj moje pierwsze opowiadanie. Jest bardzo krótkie, ale mam nadzieje, że się wam spodoba ,no to komentujcie

 
BUNTOWNIK
Najcieplejszy dzień w roku. Goręcej już chyba być nie może. W ten idealny dzień na opalanie, Michał razem ze swoją żoną pojechał na plażę. Promienie słoneczne padały centralnie na ich głowy, a mężczyzna nie miał czapki.
-Kochanie może już dosyć na ... dzisiaj tego opalania ? Przy twojej chorobie nie powinno się tyle przebywać na słońcu – odezwała się zmartwiona żona.
-Spokojnie, nie musisz się o mnie martwić, pamiętam, posiedzimy jeszcze z godzinę i będziemy wracać.
-Szkoda tylko, że nie wziąłeś żadnej czapki, przypomnij sobie co doktor ci powiedział !
-Nic mi się nie stanie. Jestem przecież dorosły.
Po godzinie zaczęli zabierać swoje rzeczy i poszli na przystanek autobusowy.
-Za chwilę powinien przyjechać - powiedziała żona.
- Wiesz co zrobimy inaczej ! Ty pojedziesz do domu, a ja jeszcze zajrzę na działkę. W taki upał przydałoby się podlać grządki.
-A może pojechałabym z tobą ? Robi się duszno, za chwilę będzie burza. A jak zrobi ci się słabo ? – kobieta była bardzo zmartwiona.
-Nie, daj spokój. To tobie mogłoby zrobić się słabo. A z resztą ktoś musi wyprowadzić na spacer Dinę.
-Ale bądź ostrożny ! Jakbyś źle się poczuł to od razu wracaj do domu !
-Dobrze, dobrze, już nie dramatyzuj !
I w tym właśnie Momocie nadjechał autobus. Kobieta wsiadła do środka. Na jej twarzy malowało się zmartwienie. Miała bardzo złe przeczucia. Mężczyzna natomiast spacerkiem powędrował w stronę ogrodów. Dotarł na miejsce, wziął konewkę do ręki, nalał wody i ruszył w stronę grządek. Nagle zakręciło mu się w głowi i zrobiło mu się duszno. Potkną się i przewrócił. Dookoła było mnóstwo ludzi. Nikt nie zwrócił uwagi na jego upadek. Dopiero po kilku godzinach przyjaciel Michała zauważył go leżącego na ziemi i zadzwonił po pogotowie. Niestety było już za późno.
 
To opowiadanie możecie również przeczytać na naszym Facebooku :) https://www.facebook.com/KronikiZakrecenia?ref=hl
 
Viola :)
 

1 komentarz:

  1. Ojeeej ;<
    Meeega *___*
    Podoba mi się ;]

    Zapraszam do siebie:
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń