piątek, 6 września 2013

 

Inny Świat

 
 

Rozdział 4.


Między czasie na to wszystko z czarodziejskiej kuli patrzyła zła wiedźma, która była zakochana w Skaju. Była strasznie wściekła, ponieważ widziała, że chłopak jest zauroczony Emilii. Jednak ona myślała, że nastolatka jest Jeną, tak jak Skaj na samym początku. Poprzednim razem też była zazdrosna o swojego ukochanego, ponieważ on przywlókł ze sobą jakąś dziewuchę.

- Znowu jest z Jeną. Ona się prawie nie zmieniła. Jeśli tak dalej będzie to na prawdę sie w niej zakocha. Nie to nie możliwe, czy oni się lepiej bawią niż poprzednim razem? To nie dobrze, to bardzo nie dobrze. Chyba będę musiała przygotować Jenie małą niespodziankę - Megan mówiła sama do siebie, co dość często się zdarzało.

Zobaczyła w swojej kuli, że Skaj i Emilii już zasnęli, wiec postanowiła przenieść się do domku chłopaka. Kilka sekund późnie stała już przy łóżku Skaja, w którym spała Emilii. Kiedy dziewczyna sie obudziła, zobaczyła, że leży na ziemi. Była bardzo przestraszona. Podniosła sie i próbowała dowiedzieć sie gdzie jest. Chwile później zjawiła sie Megan.

 - Ooo, widzę że już nie śpisz.

- Kim ty jesteś i co ja tu robie ?

 - Nie pamiętasz mnie ? To ja, Megan, a ty jesteś moim więźniem Jena, tak jak poprzednim razem - powiedziała wiedźma śmiejąc się wrogo.

 - Ale ja nie jestem Jena tylko jej córka Emilii. Czemu mnie porwałaś ? I co ze Skajem?

- Skaj myśli, że wróciłaś do domu i nie chcesz go więcej widzieć, ale jak to nie jesteś Jena ? Przecież wyglądasz tak jak ona..., dobra nie ważne kim jesteś i tak już więcej nie zobaczysz Skaja.
Megan zbliżyła sie do Emilii śmiejąc się złowieszczo.




Taki króciutki rozdział, ale jak wam się podoba ?       Clary (dawniej Viola )

3 komentarze:

  1. Mmm krótki ale treściwy ;D
    Podoba mi się <3
    Pozdrawiam Bella♥

    zapraszam na:
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/
    http://onedirection-bella-liamkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. to jest na prawdę świetne :)
    przeczytałam całe, nawet dobrze, że nie jest takie długie ;>

    + mam bloga z opowiadaniem o Larrym, wczoraj zaczęłam pisać, byłoby miło jakbyś tam zajrzała xx
    http://yourfaceislikeamelodyxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i krótki ale dość ciekawy.Mi się tam podoba <33
    Nie mogę doczekać się następnego.
    Zapraszam do mnie
    http://he-is-just-a-friend.blogspot.nl/2013/09/25.html
    Pozdrawiam i weny życzę Vicky :D

    OdpowiedzUsuń